Надійність і довіра: що говорять клієнти про українську мережу Brocard

В умовах сучасного ринку краси, на який також впливає російсько-українська війна, покупці все частіше звертають увагу не лише на асортимент і ціни, а й на репутацію магазину.

Коли йдеться про подарунки чи особистий догляд, важливо бути впевненим у походженні товарів, спрямування прибутку і принципах компанії.

Тому багатьох приваблює Brocard — відома українська мережа, яка відкрито демонструє свою прозорість. Компанія наголошує, що вона не має ніякого зв’язку з Росією: ні юридичного, ні економічного, ні комерційного. 

Факти про репутацію Брокард 

Мережа Brocard стала не просто місцем придбання парфумерії та косметики, а й символом стабільності ритейлу нашої країни, працюючи тут понад чверть століття. Сьогодні вона продовжує розвиватися, своєю діяльністю доводячи відданість українському споживачеві. Доказом цього є факти з історії та діяльності Brocard:

  • компанія працює тільки на території України;
  • мережа компанії представлена 67 магазинами у 22 містах країни та інтернет-магазином brocard.ua, що здійснює доставлення товарів по всім регіонам, окрім тимчасового окупованих;
  • юридично бренд Brocard — власність французького холдингу Philippe Benacin Holding;
  • кінцевий бенефіціар українського Брокард — одна з ключових фігур у світовій індустрії краси француз Філіп Бенасен;
  • компанія веде активну волонтерську діяльність та допомагає українському війську, перераховуючи мільйони гривень та товари на допомогу ЗСУ — у фонд «Повернися живим» і «Я буду твоїм тилом», а також допомагає своїм співробітникам, що несуть службу. 

Тож компанія Brocard практичними діями доводить свою підтримку українським воїнам, активною діяльністю наближаючи нашу перемогу над російським ворогом. 

Високі стандарти роботи

Відповідальна діяльність та дотримання високих стандартів роботи мережі, сталий розвиток і вдосконалення — все це також є вагомим внеском у зміцнення держави. Завдяки таким принципам, Брокард навіть у скрутні часи може:

  • давати роботу понад 1500 українців;
  • сплачувати мільйони податків; 
  • постачати на ринок якісну оригінальну продукцію, в тому числі від понад 60 українських брендів;
  • забезпечувати можливість користуватися відмінними продуктами.  

Тому недарма чимало клієнтів Brocard підкреслюють відповідальне ставлення до покупців й прозорість діяльності мережі. А поруч з надійністю, великим асортиментом і якісним сервісом це є причинами довіряти цій компанії на всі 100 %.

Попередня:

У Вишнівці після дощу затопило приватні двори та житлові будинки

Наступна:

У Теребовлі водій “Сітроену” за п’яну ДТП отримав 17000 грн штрафу

Популярні статті: