Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України.
Така перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні – АТБ.
Про цей намір повідомили в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд. Компанія вже призначила керівника головного українського офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі.
У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Відзначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-ті роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Читайте також:
Рейтинг Forbes: Тернопіль знову у ТОП-5 найкращих міст України для ведення бізнесу
Коментувати