У Тернополі запрацював новий call-центр, – всі переваги

гаряча лінія, новини Тернополя

Громадяни через call-центр мають змогу контролювати виконання своїх заявок сервісними міськими службами.

Що відбулося?

Кілька тижнів у Тернополі працює інформаційна лінія Тернопільської міської ради. Новий сервіс кардинально покращує роботу міських служб. За його допомогою не лише повідомляють про проблему, але й отримують зворотній зв’язок від заявника.

Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру ще один крок до  оперативного реагування на запити громадян та створення надійної сервісної служби на базі міської ради.

Дослівно

“Call-центр — це спосіб комунікації з тернополянами. Ключовим у цьому сервісі є зворотній зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку не лише повідомляє про проблему, але й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як відреагували на її звернення. Для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міської служби”, – Зазначив Сергій Надал.

Як працює і які переваги дає call-центр

Call-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотнього зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотню реакцію про вжиті заходи.

Заявки групуються за різними напрямками роботи. Ця інформація аналізується. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.

Під час кожного звернення фіксується особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.

Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.

“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляли її доводиться підряднику. З однієї сторони це дисциплінує підрядників, а з іншої — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Так працюють більшість служб європейських міст”, – зазначив Сергій Надал.

Як скористатися послугами сервісу

  • Скористатися послугами сall-центру можна телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.
  • Варто зауважити:
  • Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя городян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
  • У Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста самостійно пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє шкільний громадський бюджет, у формуванні беруть учні шкіл.
  • Більше року працює сіті-бот “Назар”, сервіс котрий дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і закінчуючи можливістю отримати інформацію про діяльність місцевого депутата.

Читайте також:
Тернополян запрошують зайнятися акваплогінгом

Коментувати

Попередня стаття

Робота у Заліщиках у серпні: ситуація критична

Наступна стаття

На Бучаччині у результаті ДТП травмувалися мотоцикліст та його пасажир