Combinación vacila con sorpresa
Sunland Park Race 6 04/15/2016
breaking bad poker
At least tell me im also bankin! #comedy #slots #gambling #casino #money
Pechanga resort casino. Pool and spa
casino carrasco slots
Application Poker Arabe
Accidente De Casina
Apertura Casino En Tijuana
Aggro Santos Poker
Anadolu Efes Vs
gummies
gummies
gummies
gummies
gummies
gummies

Далекобійниця: українка розповіла про аспекти нежіночої професії у Європі

Анна Євтушок із міста Шепетівка на Хмельниччині разом з чоловіком Максимом вже рік працюють далекобійниками в Європі.

Жінка за освітою бухгалтер, але 12 років працювала майстринею манікюру та педикюру в рідному місті, пише gazeta.ua.

“Клієнтів було вдосталь. Не можу сказати однозначно,що мене підштовхнуло змінити професію. Мабуть у кожного бувають такі моменти,коли хочеться щось поміняти. Водійські права маю вже п’ять років,а на керування вантажівкою отримала рік тому. До того ж, моя сестра з чоловіком ризикнули першими й стали далекобійниками. Зараз надзвичайно приємно перетинатись із сестрою на європейських дорогах”, – зізналась Анна.

Подружжя Євтушків працюють на одній вантажівці, у них парний екіпаж. За зміну мають відпрацювати 21 годину, з яких 18 – за кермом. Анна каже, що чергується з чоловіком за кермом по 4 з половиною години. Після зміни водії повинні мати не менше 9 годин відпочинку, щотижня дається один вихідний, а кожних дві неділі – два. Порушувати графік роботи не можуть, бо все фіксує тахограф.

“В Європі дуже строго стосовно часу роботи та відпочинку. Тут великі штрафи за ці порушення. Втома в дорозі, звичайно, є. Адже дуже великий потік машин, тому не розслабляєшся ні на хвилинку. Але з часом вбуваєшся. Оскільки працюємо в парі, то інколи трапляється, що хтось когось повчає. Коли чоловік за кермом, я можу щось бубоніти і навпаки. Та ми до всього ставимось з позитивом. Інакше не можемо, адже два місяці працюємо і живемо в одній машині. До того ж, я прислухаюсь до порад.

Зізнаюсь: перші місяці був надзвичайно великий страх їздити вулицями. Тепер мені це цікаво. Також раніше боялася високих мостів, яких тут багато. Завжди додатковим фактор занепокоєння є негода. Коли видимість погана, зменшуємо швидкість, та, на жаль, навіть тоді ми не маємо часу зупинятись – повинні пройти прокладений маршрут”, – розповіла Анна .

Анна і Максим Євтушки переважно перевозять продукти харчування.Це завжди термінові вантажі, бо швидко псуються. Тому такі рейси не підлягають під заборону руху вантажівок, що діє в деяких країнах.

Анна Євтушок разом з чоловіком працюють далекобійниками в Європі.

Подружжя готує їжу в мультиварці, на вихідних можуть піти в кафе чи ресторан.

“Намагаємось, аби в раціоні були м’ясо та овочі. Але тут смак продуктів трохи інший. Вдома все смачнішим виходить. Та голодними ніколи не були. Завжди є можливість попасти в магазин та скупити усе необхідне. Щодо комфорту, то я, наприклад, не відчуваю незручностей. Ми маємо змогу приймати душ.

Майже в кожному пункті завантажень він є. На кожній заправці також є душові кабіни. У Франції вони безкоштовні. В Німеччині послуга коштує орієнтовно 3 євро. Сон в авто не приносить дискомфорту, хіба в спеку без кондиціонеру важко заснути”, – запевнила водійка.

За час роботи далекобійниками Анна і Максим побували у Франції, Німеччині, Іспанії, Бельгії, Нідерландах, Данії, Швеції, Швейцарії та Австрії.

“Найбільше мені подобаються Нідерланди. Міста в них дуже зелені,чисті, та гарні. Багато велосипедних доріжок, місць для відпочинку з дітьми. Незабутні враження і від Франції. Там я вперше купалась в Атлантичному океані. Моєму захвату не було меж. Не хотілося покидати те місце – сонечко,ніжний пісок та поруч кохана людина. То були чудові вихідні.

Водночас особисто для мене наша Україна найкрасивіша. Чесно скажу,не змогла б, мабуть, виїхати на постійне місце проживання в іншу країну. Під час рейсу за домівкою сумуємо. Адже вдома на нас чекають дві донечки і батьки. Це і є найбільшим недоліком в цій професії. Адже доводиться по два місяці не бачити рідних. З собою в рейс беру маленьку м’яку іграшку. Щоразу вона інша, бо її вибирають для мене донечки. А мама дає ікони на щасливу дорогу”.

Зі слів Анни, в Європі жінки часто керують великогабаритним транспортом.

“Тут це не така диковинка, як у нас. Хоча жінка за кермом вантажівки – це завжди увага з боку чоловіків. Але ставлення до жінок-водіїв дуже добре. За весь час своєї роботи ніколи не відчувала дискримінації”.

В середньому заробітна плата водіїв великогабаритного транспорту в європейських країнах коливається від 1500 до 2000 євро.

Читайте також:
Українець застрахував своє життя на 26 млн злотих, а потім інсценував власну смерть

Попередня:

За минулу добу на Тернопіллі 297 нових випадків коронавірусу, двоє людей померли

Наступна:

У Тернополі помер народний артист України Володимир Ячмінський

Популярні статті: