Українські бренди одягу не обов’язково мають спеціалізуватися на пошитті вбрання в національному чи етнічному стилі, щоби заявити про себе.
Досягти успіху можуть і ті виробники, які випускають стильний і зручний одяг для повсякденності, поєднуючи в ньому комфорт та затишок із сучасними трендами й модними течіями. Бренд Goldi є яскравим тому підтвердженням і прикладом виробництва, яке з маленького гаража, де стояла швейна машинка, виросло до підприємства з кількома фабриками та власним виробництвом тканини.
Продукція компанії продається у 36 магазинах, розміщених у 16 областях України, а інтернет-магазин Goldi працює цілодобово, що дає можливість покупцям робити замовлення у будь-який час, коли це зручно. За правилами компанії товари у фірмових магазинах оновлюють два рази на тиждень, що дозволяє клієнтам завжди бути в курсі модних новинок.
Знакові події на шляху розвитку бренду Голді
Від ідеї про створення власного виробництва одягу, яка виникла у 1990 році, до її реалізації минуло 4 роки. З 1994-го почали налагоджуватися торгові зв’язки з різними країнами, на кшталт Польщі та Індії, а далі було чимало знакових подій, які впливали на розвиток бренду. Зокрема такі:
- купівля першої швейної фабрики (1998);
- налагодження зв’язків із німецькими партнерами (2001);
- перехід від гуртової торгівлі до роздрібної (2006);
- придбання фабрики «Льонокомбінат» і початок виробництва на ній власної тканини (2008);
- відкриття брендового магазину (2013);
- перетворення бренду на велику мережеву структуру з охопленням торгових площ по всій Україні (2014-2016);
- запуск джинсової лінії (2017).
У 2020 році компанія перейшла до самостійного фарбування тканої сировини, тим самим прискоривши процес випуску готової продукції.
Секрети успіху бренду
Натхненність ідеєю, прагнення дати людям високоякісний продукт, працелюбність і незламність — усе це дозволяє бренду вже багато років залишатися серед лідерів у своїй галузі та розвиватися далі. Та є й інші фактори, які сприяють успіху компанії. Серед них такі:
- зацікавленість у своїй аудиторії та дослідження її потреб (бренд орієнтується на людей і враховує їх смаки, зважаючи на район проживання);
- використання міцної, практичної та приємної на дотик тканини (матеріал м’який, не втрачає форму та колір, гарно пропускає повітря та зберігає тепло);
- стильний дизайн, який розробляють спеціалісти дизайнерського бюро, створеного компанією.
У колекціях бренду є одяг як для жінок, так і для чоловіків, як для холодного сезону, так і для теплого.
Якщо ви бажаєте стильно одягатись і не боїтесь експериментувати, продукція Голді — саме те, що вам потрібно.
Коментувати