Як правильно відкрити інтернет-магазин автозапчастин, щоб були гарні продажі?

Покупці все більше довіряють маркет-плейсам або спеціалізованим майданчикам, де можна за один візит придбати різні види товарів, що стосуються певної тематики.

Це зручно в контексті будь-якої галузі. І магазин автозапчастин не є тому виключенням. Обслуговуючи своє авто, користувач намагається обрати одного надійного постачальника деталей, до якого зможе звернутися за будь-якої потреби. Він вже не хвилюється за безпеку платежу, впевнений в якості замовлення та розраховує на звичайну швидкість обслуговування. Тому бізнес, який дійсно принесе прибуток, повинен мати великий асортимент товарів.

Які категорії товарів мають бути в доступні в онлайн-магазині з продажу деталей на авто?

Пропозиція магазину має покривати усі вимоги замовника відносно питань з обслуговування або ремонту авто. Тому це мають бути обов’язково товари, які відносять до групи витратних через те, що потребують регулярної заміни, а також запчастини для різних систем транспортного засобу. До першої групи відносять:

  • фільтри – повітряні, паливні, масляні, трансміссійні, для салону;
  • деталі, заміна яких вимірюється пробігом авто – гальмівні колодки, ремінь ГРМ, свічки запалювання, ремінь генератора;
  • мастила та інші технічні рідини по типу антифриз та для системи гальмування.

Зручно, коли інтернет-магазин автозапчастин на своєму сайті подає товари з каталогу за певним групуванням. Покупці швидко виконують пошук потрібного товару, орієнтуючись на назву вузла машини, тому краще автозапчастини для іномарок та інших типів транспортних засобів розподілити за назвою систем:

  • гальмівна;
  • для ДВЗ;
  • для систем опалення та охолодження;
  • ходова та рульове управління;
  • трансмісія;
  • електрика та електроніка;
  • салон та кузов.

запчастини

Як облаштувати навігацію на сайті магазина автомобільних запчастин?

Маркетологи радять поставити вибір марки машини вторим етапом. Та щоб пропозиція була сформована більш точно, потрібно зібрати більш уточнюючих даних про авто покупця. Для цього достатньо, щоб людина відмітила марку авто, модель, рік випуску, тип двигуна та зазначила модифікацію. Програмне забезпечення сайту саме згенерує правильну вибірку товарів, і покупець буде обирати за власними пріоритетами серед запчастин, які точно сумісні з його авто.

автомобіль

Які ще можуть бути деталі на машину?

При складанні асортименту є сенс орієнтуватися на споживачів різних фінансових класів. Враховуйте, що навіть володарі дорогих автівок хочуть зекономити, тому потрібно надати можливість купити запчастини на авто в різній ціновій категорії. Мова йде про оригінальні комплектуючі та аналоги. При формуванні пропозиції потрібно ретельно обрати постачальника. Оригінали краще замовляти у дилерів. Що стосується аналогів, то щоб не втратити репутацію магазину, краще пропонувати ліцензійні деталі. Вони зазвичай не поступаються якістю, проте мають нижчу вартість.

І ще корисна порада. Проаналізуйте з досвіду експертів, які оригінальні запчастини з одних марок машин можуть стати замінниками для інших марок та додайте ці варіанти також в пропозицію покупцю. Це дозволить людині автозапчастини купити в найкращій якості, проте за більш привабливою ціною. Намагайтесь, щоб усі товари були в наявності, або якщо позиція йде під замовлення, то зазначте про це на сайті.

Коментувати

Попередня стаття

Через війну у Тернополі критично не вистачає водіїв! Бракує 30%! Громадський транспорт може зупинитися?

Наступна стаття

Графік відключення світла у Тернопільській області на 18 липня