Програми для роботи ветклініки: які бувають та в чому їх особливості

Сучасний ветеринарний медичний центр активно проводить автоматизацію рутинних завдань за допомогою програмного забезпечення.

Підрахунок статків, замовлення витратних матеріалів, бухгалтерський облік, ведення журналів прийомів та збереження результатів роботи лабораторії — все зберігається в електронному форматі. Створення цифрових баз даних оптимізує пошук та сортування інформації, а також заощаджує місце на її зберігання. Однак варто замислитися: можливо краще використовувати єдиний уніфікований сервіс обліку ветеринарної клініки замість багатьох різнотипних програм?

Які програми потрібні для функціонування ветеринарної клініки?

_0j6d4dV8otDsq5XLVC9YEIPT8zPiUYUpMAspBu16nImY7DihRVCDcC9jOop2Fdp0Xd_--lwRgKGncngZApfTsmPpp-KAToaOFAB2Mv_QavGEGOf9MCtCdWcgaQQxlUcnSzEeXCCv8MldNdv4PwqBe0

Будь-яка робота медичного закладу – це комплекс процесів, направлених на обслуговування клієнтів та підтримку діяльності бізнесу. Вони впливають на продуктивність роботи, швидкість обслуговування пацієнтів та задоволеність клієнтів послугами клініки. Для їх реалізації використовуються спеціальні програми:

  • для реєстратури — забезпечується облік прийому клієнтів, створюються картки пацієнтів, розробляється графік візитів;
  • для лабораторії — відбувається введення результатів лабораторних досліджень, їх архівації та статистичний аналіз даних;
  • фінансові ПЗ — призначені для контролю за фінансовими операціями, ведення бухгалтерії;
  • для ведення балансу складу — відображають наявність і обіг медичних матеріалів, вакцин і ліків, а також витратних засобів;
  • комунікаційні ПЗ — використовуються для спілкування з клієнтами та інформування про новини та акції клініки.

Проте щоб отримати повноцінний доступ, треба використовувати ліцензійні версії програм, за що прийдеться заплатити немалу вартість. Та все одно покупка оригінальних версій не дасть можливості контролювати весь бізнес з доступом в одному вікні. Для досягнення відповідного функціоналу рекомендується використовувати професійну CRM-систему для ведення ветеринарного бізнесу, що виконує перелічені опції самостійно.

Яка система автоматизації вет-клініки об’єднує в собі усі процеси?

На ринку існує безліч CRM систем, готових до інтеграції процесів продажу та обслуговування клієнтів. Проте важливо купувати саме спеціалізований сервіс обліку ветеринарної клініки, який враховує всю специфіку бізнесу. Багато корисної інформації про особливості використання такого сервісу доступно за посиланням https://enote.vet. Головна його перевага – це розгорнутий функціонал карточок пацієнтів, де:

  • вказуються усі необхідні дані про тварину та її власника;
  • підтягується інформація щодо оглядів різними фахівцями медичного закладу, результати лабораторних досліджень, графік щеплень з відображенням актуальних даних кабінету ін’єкцій;
  • зберігається історія оглядів фахівців в хронологічному порядку.

При цьому система для ветклінік ENOTE через картку пацієнта відображає його поточний статус обслуговування. Лікар зазначає перелік  наданих послуг, а реєстратура в автоматичному режимі отримує суму до сплати та проводить розрахункову операцію. Власник вет-центру лише налаштовує права доступу кожного співробітника відносно його фахових повноважень. ПЗ зберігає всю інформацію на професійних серверах,  що  гарантує безпеку та надійність. Щоб зрозуміти, наскільки це зручно, компанія надає клінікам безкоштовний доступ на 1 місяць, щоб повноцінно оцінити функціонал.

Коментувати

Попередня стаття

У Тернополі мешканець гуртожитку вдарив сусіда ножем: потерпілий у реанімації

Наступна стаття

Росіяни вдарили по ринку у Костянтинівці: 17 загиблих та 32 поранених