Нюанси та особливості складання резюме

Метою резюме є отримання вами запрошення від роботодавця для співбесіди. Резюме являє собою анкету, яка дозволить наймачеві скласти перше враження про вас як про працівника.

Тому воно повинно бути складене грамотно та оформлене правильно. Щоб цей документ зацікавив потенційних роботодавців, в руках яких побували тисячі подібних екземплярів, потрібно постаратися.

Якщо ви зможете досить чітко і зрозуміло продемонструвати свої знання, вміння та навички, позначити успіхи та досягнення, то шанси отримати запрошення на зустріч будуть досить високі. Створити резюме онлайн можна за допомогою спеціального сервісу https://jobs.ua/resume/add: це полегшить ваше завдання.

Що потрібно написати в резюме

Існують правила, згідно з якими пишеться резюме. Воно містить як обов’язкові, так і необов’язкові пункти. У резюме варто вказувати:

  1. Персональну інформацію. Це означає, що необхідно написати свої особисті дані, вік, місце проживання та контактну інформацію (номери телефонів, адресу електронної пошти).
  2. Посаду, на яку ви претендуєте (адже схожих вакансій може бути більше однієї).
  3. Освіту. Потрібно вказати навчальний заклад, рік закінчення, спеціальність. Можна повідомити про проходження курсів, практик, стажувань, підтверджених дипломами або сертифікатами.
  4. Досвід і місця роботи. Відомості про роботу потрібно вказувати у зворотній хронологічній послідовності. Дати потрібно вказувати з точністю до місяця. Вказуйте тільки ті місця вашої трудової діяльності, досвід роботи в яких має значення для отримання даної вакансії та додасть цінності вам як фахівцю в даній області. Опишіть професійні досягнення коротко, виділивши головне.

В цілому необхідно писати резюме під вимогу конкретного роботодавця, з урахуванням особливостей бізнесу компанії. Акцентуйте увагу на тих своїх якостях, які необхідні в роботі. Пишіть коротко і лаконічно, уникаючи штампів.

Чого варто уникати при складанні резюме

Багато претендентів допускають одні й ті ж самі помилки при складанні цього документа. Варто пам’ятати про декілька моментів, які можуть зіпсувати враження і залишити вас без шансів на посаду. Обсяги резюме не повинні перевищувати однієї, максимум двох сторінок з головними відомостями про вас на першій з них. Стиль оповіді — виключно діловий та чіткий, без художніх мовних зворотів.

Жодної помилки в тексті не повинно бути, перевіряйте резюме кілька разів перед тим, як воно потрапить на стіл потенційного начальства. Намагайтеся уникати банальних конструкцій і виразів, не згадуйте непотрібних відомостей, хобі, інтересів, не пов’язаних з вакансією, інакше рекрутери вважатимуть, що ви недостатньо серйозні і цілеспрямовані. Якщо ви будете слідувати цим правилам, то шанси потрапити на роботу зростуть багаторазово.

Коментувати

Попередня стаття

У Тернополі водій “Шкоди” збив дитячу коляску. Травмовано півторарічну дівчинку

Наступна стаття

Помер голова Тернопільського міськрайонного суду Роман Грицак