Перша бригада субпідрядника почала працювати у селі Підгороднє, що поблизу Тернополя.
У понеділок, 22 березня, розпочато поточний середній ремонт між містами Тернопіль та Бережани автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, котрий стане складовою маршруту М-30 Стрий – Ізварине.
Про це сьогодні, 23 березня, повідомили у Службі автомобільних доріг Тернопільської області.
Нагадаємо, разом з трасою М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине автошлях М-12 об’єднається у найдовший автошлях країни. Він матиме протяжність 1392,3 км.
Ділянка майбутнього автошляху М-30 Стрий – Ізварине в Тернопільській області проходить від меж Івано-Франківщини та Хмельниччини через Тернопіль. Від обласного центру до межі Хмельницької області її лагодили 2018 року. А от від Тернополя через місто Бережани до меж Івано-Франківської області цей автошлях не знав ремонту ще з 1990-х років.
Учора, 22 березня, перша бригада субпідрядника почала працювати у с. Підгороднє Тернопільського району (км 140 дороги М-12). Передусім почали готувати до ремонту міст. Відфрезували зношене покриття та почали демонтаж арматури. Також невдовзі розпочне роботу бригада генерального підрядника.
Генеральний підрядник: Onur Group Ukraine.
Субпідрядна організація: Техно-Буд-Центр.
Загальна протяжність ділянки поточного середнього ремонту становить 47 км. Також днями буде оголошено торги на об’єкти капітального ремонту: відрізки М-12 у межах міста Бережани та за ним до межі з Прикарпаттям.
Також з 2020 року Укравтодор впровадив нову практику: при проведенні ремонту дороги, відновлюють і штучні споруди, розташовані у ній. У цьому році передбачено ремонт 6 мостів та шляхопроводів, розташованих на автошляху М-12. Один міст поблизу села Городище (км 129+464) буде відновлено не поточним середнім ремонтом, а капітальним, з огляду на його дефекти.
Читайте також:
Служба автомобільних доріг уклала договір з “Онуром” на ремонт автошляху від Бережан до Тернополя
Коментувати