У сусідніх містах вартість проїзду суттєво збільшилася.
У зв’язку з воєнним станом, коливанням валютного курсу та суттєвим зростанням вартості пального й запчастин до транспортних засобів, в українських містах почали масово піднімати вартість проїзду у громадському транспорті. Подекуди вартість підняли на 50 %. Натомість міська влада Тернополя пішла іншим шляхом, що дозволило утримати існуючі тарифи і зберегти усі пільги на проїзд в громадському транспорті.
У Львові підняли вартість у 1,5 рази
У Львові підняли вартість проїзду в міських автобусах з 10 до 15 грн. Раніше приватні перевізники, зважаючи на суттєве подорожчання пального, просили підняти тариф, залежно від маршруту, від 17 до 25 грн, погрожуючи у випадку відмови припинити роботу. Не допомогло врегулювати ситуацію і скорочення на 20% дублюючих маршрутів.
В Івано-Франківську також підвищили тарифи на проїзд у громадському транспорті з 8 до 10 грн. Нова вартість проїзду в маршрутках вводиться із четверга, 16 червня.
Що зробили у Тернополі?
У Тернополі пішли іншим шляхом. Дійсно захмарна вартість палива та запчастин робить роботу громадського транспорту міста збитковим. Але замість піднімати вартість проїзду, спеціалісти КП «Тернопільеелктротранс» провели комплексний аналіз пасажиропотоку на маршрутах, які обслуговує підприємство.
На основі цього аналізу, проведено корегування випусків на лінію транспортних засобів і графіків руху на маршрутах, які обслуговує підприємство. Загалом кількість одиниць транспорту зменшено з 44 до 34 – пробіг тролейбусів зменшено з 51 одиниці в робочі дні до 44 та 27 у вихідні, на автобусних маршрутах зменшено кількість транспорту з 39 до 32 автобусів в день. Дані заходи дали змогу зменшити витрати дизельного пального на 2903 літрів.
Також частково зменшено об’єм транспортної роботи на тролейбусних маршрутах. Зменшення транспортної роботи вплинуло на зменшення витрат на використання електричної енергії, паливно-мастильні матеріали, заробітної плати та відрахувань на соціальні заходи. Так, за травень, завдяки вжитим заходам, загальний пробіг у тролейбусів на лінії зменшився на 22,132 тис. км, що привело до зменшення використання електроенергії на 74,6 тис. квт. годин.
І найголовніше, такі кроки не лише допомагають стримати підняття вартості проїзду у громадському транспорті міста та зменшити загальні витрати на перевезення, а й буде забезпечено перевезення усіх пасажирів дещо меншою кількістю транспорту.
А тим часом
У Тернополі поступово здійснюється заміна приватного громадського транспортну на комунальний. Це зумовлено необхідністю забезпечити більш якісні перевезення пасажирів громадським транспортом.
Зокрема, відтепер маршрути №20 «Київська-Автовокзал» та №20-А «Київська-Овочевий ринок» обслуговує замість приватного перевізника КП «Міськавтотранс». Загалом на маршрутах задіяно шість нових автобусів, що нещодавно прибули у Тернопіль.
Читайте також:
Сергій Надал: Допомога армії від Тернополя повинна їхати у всіх напрямках, де воюють тернополяни
Коментувати