Mitsubishi Pajero IV
Pajero – позашляховик, що випускається з 2006 року японською транснаціональною корпорацією Mitsubishi. Це четверте покоління моделі Pajero, яка вперше з’явилася у 1982 році.
Як і його попередник, новий Pajero доступний у короткій та довгій версіях. Зовнішній вигляд автомобіля змінився дуже незначно, порівняно з попередником. Те, що екстравагантний дизайн японської компанії вирушив у відро для сміття, вирішили фанати Pajero з усього світу, заповнивши анкету, надіслану ним Mitsubishi.
Таким чином, Pajero (V80) дуже подібний до всіх своїх попередників. Збереглися характерні м’язові крила, фари змінилися зовсім незначно, лобове скло, як і раніше, розташоване під дуже низьким кутом, задні двері відчиняються вбік, а запасне колесо встановлено на дверях, а не в багажнику або під підлогою.
Автомобіль справляє враження масивного, і це справді так. Його споряджена маса (у версії 5d) перевищує 2 тонни. Про потужність Mitsubishi свідчить його здатність тягнути причіп вагою 3,3 тонни.
Вже в найдешевшій версії Pajero оснащений ABS з EBD, блокуванням заднього диференціала, двоступінчастими фронтальними подушками безпеки, бічними подушками безпеки та газовими шторками безпеки, а також автоматичним кондиціонером спереду (ззаду регулювання здійснюється вручну). У найдорожчому варіанті, якщо купити Mitsubishi Pajero Sport, то покупець отримує часткову шкіряну оббивку панелі приладів і повністю шкіряні сидіння. Також є музична система Rockford Fosgate і жорсткий диск з навігацією, 7-дюймовим сенсорним екраном та камерою заднього ходу.
Перевагами салону Pajero є дуже великий простір для голови кожного та великий простір для ніг передніх пасажирів. Як і його попередник, новий Pajero також має два сидіння, що повністю складаються, в задній частині універсала. Вони можна перевозити двох маленьких дітей. На жаль, ці сидіння не підходять для дорослих. Позашляховик Mitsubishi, як і раніше, має багато місця для багажу (при складених задніх сидіннях).
Pajero V80 був оснащений самонесучим кузовом із залишковою рамою. Спереду та ззаду виробник використав незалежну підвіску. В основі цієї системи лежать трикутні поперечні важелі спереду та багатоланкова система ззаду.
Трансмісія знову включає центральний диференціал з в’язковою муфтою (зі 100% блокуванням) та редуктор, і вперше до стандартної комплектації входить блокування заднього моста.
Pajero користується перевагами системи Super Select, яка має чотири режими:
- 2H – задній привод
- 4H – постійний повний привід
- 4HLc – повний привід із блокуванням центрального диференціалу
- 4LLc – також повний привід із блокуванням центральної муфти, але з блокуванням заднього диференціала, що робить Pajero практично універсальним автомобілем.
Коментувати