Вантажоперевезення по Європі змінюються, причому стрімко

dostavka-hruzov

Пандемійні обмеження, Brexit, політичні розбіжності та криза внесли серйозні коригування, і вантажоперевезення по Європі вийшли із «зони комфорту». Поки нічого катастрофічного, європейців рятують фірми із сусідніх країн, але дзвіночки є.

Рентабельність вантажоперевезень Європою падає, але не у всіх

Правильніше сказати падає прибутковість, оскільки європейські перевізники намагаються стримувати ціни, але вартість палива дедалі більше заважає цим благородним поривам. Фактори, які впливають на якість роботи європейських фірм, здатні призвести до зневіри:

  • Страйки та протести часто супроводжуються перекриттями трас, звідси зриви терміну доставки та неустойки;
  • Загальне зниження ділової активності веде до закриття автосервісів, тому раптова поломка стає важкою перешкодою в перевезенні;
  • Підвищення податків, розбіжності у правилах перетину кордонів створюють зайві проблеми.

Крім цього починаються труднощі з протекціонізмом на окремі види товарів, що теж не додає оптимізму. Загалом, європейським колегам непросто, а от вантажоперевізникам із сусідніх країн полегшало, більше того, вони успішно перемагають у конкурентній боротьбі. Причому стабільні ціни виявились не головним фактором.

Міжнародні вантажоперевезення зберегли запас міцності

Можливість періодично залишати кордони Євросоюзу, причому не порожняком, як мінімум, скорочує витрати транспортних компаній на паливо. За оцінками експертів, різниця на цій складовій вартості послуги досягає 110-120% на користь не європейців.

Як правило, міжнародник, вирушаючи в дорогу, сповіщений про місця протестів із перекриттями трас і будує маршрут, щоб прибути туди після розгону демонстрантів. Залежно від характеру вантажу, є опція вибору альтернативного маршруту, яка часом європейцям недоступна.

У кризу гостро виявилася різниця менталітетів, європейський водій при виникненні труднощів зупиниться і чекатиме на вказівки. Закордонний колега знайде спосіб труднощі подолати, наприклад, сам проведе невеликий ремонт, якщо не працює автосервіс.

Тож міжнародні вантажоперевезення у напрямку Євросоюзу залишаються, щоправда, зростання обсягу припадає на компанії із сусідніх країн. Цікаво, що зважаючи на складнощі місцевих перевізників, європейські клієнти активно шукають «попутну фуру» або збірну доставку з-за кордону.

Причина навіть не в більш низькій вартості послуги, у наявності гарантій, що доставка буде до вказаного часу. Зрозуміло, багато транспортних компаній йдуть назустріч побажанням замовників, розширюючи бізнес та «сферу впливу», якщо можна так висловитися.

Очевидно, що криза рано чи пізно закінчиться, але з огляду на активність іноземців європейцям буде дуже непросто повернути свої позиції. Так що для доставки по Європі можна обирати і фірми з інших країн, які поки що не є членами ЄС, хоч би як дивно не прозвучала ця рекомендація.

Коментувати

Попередня стаття

Сергій Надал: Наша мета, щоб до початку морозів, тернопільська тероборона на фронті була повністю одягнута

Наступна стаття

З присвятою усім українцям. У Тернополі з єдиним концертом виступить Іван Попович